דנמרק אריקסן : N12 - "קר עיסה את ליבו": רגעי החרדה מכר הדשא : מנהל סוכנות התרופות של דנמרק, שעמד לצידה של אריקסן, נחלץ מיד לעזרתה, הרים את רגליה כדי לשפר את לפי התקשורת הדנית, אריקסן חזרה להכרה ופונתה לבית החולים למעקב רפואי.

דנמרק אריקסן : N12 - "קר עיסה את ליבו": רגעי החרדה מכר הדשא : מנהל סוכנות התרופות של דנמרק, שעמד לצידה של אריקסן, נחלץ מיד לעזרתה, הרים את רגליה כדי לשפר את לפי התקשורת הדנית, אריקסן חזרה להכרה ופונתה לבית החולים למעקב רפואי.. נבחרת דנמרק בכדורגל היא נבחרת הכדורגל הלאומית של דנמרק. מנהל סוכנות התרופות של דנמרק, שעמד לצידה של אריקסן, נחלץ מיד לעזרתה, הרים את רגליה כדי לשפר את לפי התקשורת הדנית, אריקסן חזרה להכרה ופונתה לבית החולים למעקב רפואי. במהלך מסיבת העיתונאים ובטרם המקרה. ההתאחדות הדנית הודיעה הבוקר (ראשון) שהכוכב שהתמוטט במחצית הראשונה במשחק בין דנמרק לפינלנד ביורו ובוצעה בו החייאה במשך דקות ארוכות יציב ועדיין נמצא בבית החולים. בימים אלו, כאשר עיניהם של רבים נשואות לאירועי יורו 2020, אליפות אירופה לנבחרות בכדורגל, שודרה תמונה חריגה ממהלך המשחק בין נבחרות דנמרק ופינלנד כאשר כוכב וקפטן נבחרת דנמרק, כריסטיאן אריקסן, קרס אל כר הדשא.

ההתאחדות הדנית הודיעה הבוקר (ראשון) שהכוכב שהתמוטט במחצית הראשונה במשחק בין דנמרק לפינלנד ביורו ובוצעה בו החייאה במשך דקות ארוכות יציב ועדיין נמצא בבית החולים. קנו ממוכרים2021 2022 למעלה kvalitet kongeriget דנמרק אריקסן dalsgaaro lossl yurary מאיו דה כדורגל, בסין ובכל העולם. כריסטיאן אריקסן יצא מכלל סכנה. כוכב נבחרת דנמרק, כריסטיאן אריקסון, התמוטט הערב (שבת) בזמן המשחק הראשון של נבחרת פינלנד במשחק הראשון של בית 2 ביורו 2020. דניה) היא מדינה בצפון אירופה, הקטנה והדרומית שבין המדינות הנורדיות.

N12 - אריקסן התמוטט על הדשא ועבר פעולות החייאה; מצבו יציב
N12 - אריקסן התמוטט על הדשא ועבר פעולות החייאה; מצבו יציב from img.mako.co.il
סמוך להפסקה המשחק נעצר בדאגה לדקות ארוכות כאשר קפטן נבחרת דנמרק וקשר אינט . אחרי התמוטטותו של כריסטיאן אריקסן, דנמרק הפסידה 1:0 לפינלנד. רגע לפני הירידה להפסקה במשחק בין דנמרק לפינלנד, התמוטט שחקנה של אינטר וצנח אל כר הדשא • אנשי ההצלה מיהרו למקום וביצעו בקשר פעולות מצילות חיים. חי אבל הלכה למעשה סיים את חייו. אמש דיבר רופא נבחרת דנמרק וסיפר על מצבו של אריקסן: המשחק נדחה למועד לא ידוע. אוזבקיסטן אוסטריה אוקראינה אזרביג'אן איחוד האמירויות הערב איטליה איי סיישל איסלנד אלבניה ארמניה ארצות הברית אתיופיה בולגריה בחריין בלארוס בלגיה בריטניה גיאורגיה גרמניה דנמרק דרום אפריקה האיים המאלדיביים הודו הולנד. הדנים, שבתאריך הזה זכו ביורו 1992, נהנו מצמד. נצלו מבצעים מוגבלים בזמן, החזרה בקלות והגנת הקונה!

סמוך להפסקה המשחק נעצר בדאגה לדקות ארוכות כאשר קפטן נבחרת דנמרק וקשר אינט . אחרי התמוטטותו של כריסטיאן אריקסן, דנמרק הפסידה 1:0 לפינלנד.

הרכבים, תקצירים, התראות בזמן אמת ועוד :)

Posting Komentar (0)
Lebih baru Lebih lama